Home » Bestellen & betalen

Bestellen & betalen

Bestellen

Het plaatsen van een bestelling bij de Winkel van de Nostalgie werkt als volgt:

Artikel in winkelwagen plaatsen
Wanneer u het product van uw keuze heeft gevonden, moet het product in de winkelwagen worden geplaatst. Dit doet u door op de button ‘In winkelwagen’ of op het icoontje van de winkelwagen bij het product te klikken.

Wilt u vervolgens nog verder winkelen in de Winkel van de Nostalgie? Klik dan, onder uw artikelen, op 'Ga verder met winkelen’. Wilt u geen andere producten aan uw winkelwagen toevoegen? Kies dan voor 'Bestelling afronden’.

Bestellen
Nadat u gekozen heeft voor ‘Bestelling afronden’, komt u op een pagina waar u uw adresgegevens in kunt vullen. Indien u al een account heeft bij de Winkel van de Nostalgie, kunt u met uw bestaande account inloggen. Uw adresgegevens worden dan automatisch ingevuld.

Heeft u geen account, maar wilt u deze aanmaken, dan kunt u klikken op Registreren. Het voordeel van een eigen account is dat u bij toekomstige bestellingen geen adresgegevens meer hoeft in te vullen en u uw bestelgeschiedenis in kan zien. Daarnaast biedt een account een aantal makkelijke hulpmiddelen zoals bijvoorbeeld het retourneren van artikelen en het maken van verlanglijstjes.

Wilt u geen account bij de Winkel van de Nostalgie? Dan kunt u uw gegevens handmatig invullen.

Hoe kom ik aan een kortingscode?
U krijgt 10% korting op uw bestellingen in de Winkel van de Nostalgie als u Vriend wordt van televisiezender ONS. Dit lidmaatschap kost € 14,95 per jaar. U ondersteunt hiermee ONS, maar u profiteert ook van:
- 10% korting bij een aankoop in de Winkel van de Nostalgie
- Ieder kwartaal exclusieve aanbiedingen
- Wekelijks de NostalgieNet-programmagids per e-mail.
Steun ONS en word Vriend van ONS

Ook zijn er regelmatig acties van de Winkel van de Nostalgie met magazines, tijdschriften en kranten waarbij lezers met korting kunnen bestellen met een kortingscode. 


Betalen

Prijzen
Alle prijzen van onze winkelproducten en -diensten zijn vermeld in Euro’s, inclusief BTW.

Betalen en afronden
Nadat u uw gegevens heeft ingevuld, vinkt u onder het kopje Verzendmethode het bolletje bij Verzending aan. Maak vervolgens een keuze uit een van de beschikbare betaalmethodes. U kunt kiezen uit iDEAL, Mastercard, Visa, een bankoverschrijving of een eenmalige machtiging. Betalen via acceptgiro is niet mogelijk.

Houd er rekening mee dat betalingen via een automatische incasso een langere verwerkingstijd nodig hebben. Het kan tot 15 dagen duren voordat een dergelijke betaling volledig afgerond is. Pas nadat uw betaling volledig is afgerond, zal uw order verstuurd worden. Heeft uw bestelling haast? Kies dan voor betaling via iDeal, Visa of Mastercard. Deze betalingen worden direct verwerkt.

Nadat u gekozen heeft voor één van onze betaalmethodes, ziet u rechts in uw scherm de details van uw bestelling. Controleer deze goed. Wanneer alle gegevens juist zijn, kunt u verder gaan met afrekenen door akkoord te gaan met de algemene voorwaarden van de Winkel van de Nostalgie en te klikken op de button Kopen.

Om de betaling te kunnen afronden, wordt u doorverwezen naar de beveiligde betaalomgeving van onze betalingsprovider MultiSafePay. Deze website ziet er anders uit dan de website van de Winkel van de Nostalgie. Volg de instructies op het scherm en zorg er hierbij voor dat u geen fouten maakt bij het invoeren van uw gegevens en de betaling niet tussentijds afbreekt.

Na afloop van uw bestelling ontvangt u per e-mail een bevestiging met daarbij de factuur van uw bestelling. Zodra uw betaling bij ons binnen is gekomen, ontvangt u ook daarvan een bevestiging per e-mail.

Betalingsmogelijkheden
Aan het einde van het bestelproces kunt u kiezen uit verschillende betaalmethodes. U kunt betalen via:

- IDeal
- Mastercard
- Visa
- Overboeking
- Eenmalige machtiging

Na de betaling krijgt u per e-mail een bevestiging van uw bestelling. Betalen via acceptgiro of onder rembours is niet mogelijk. 

Kiest u voor een eenmalige incasso? Let dan op: het verwerken van een betaling via automatische incasso kan 8 tot 17 kalenderdagen duren. Bij bedragen boven €500,- zelfs 22 kalenderdagen. Dit is wettelijk bepaald om consumenten de kans te bieden een automatische incasso alsnog te weigeren. Het kan gebeuren dat het bedrag inmiddels van uw rekening is geschreven, maar u uw bestelling nog niet ontvangen heeft. In dat geval is uw betaling door de bank nog niet aan ons overgemaakt. Zodra wij uw betaling hebben ontvangen, zal uw bestelling verstuurd worden.

Ik krijg aan het eind van het bestelproces een ander scherm om mijn betaling te doen, klopt dat?
Dat klopt. Onze betalingen worden verwerkt door MultiSafepay. U wordt automatisch doorgestuurd naar deze beveiligde betaalomgeving die er anders uitziet dan de website van de Winkel van de Nostalgie. U kunt daarna wel weer terugkeren naar de Winkel van de Nostalgie.


Verzenden en retourneren

Twitter

Facebook