Home » Verzenden & retourneren

Verzenden & retourneren

Verzending en levering

Verzendkosten
Voor alle leveringen in één order berekenen wij standaard verzendkosten van €2,50.

Hoe lang is de levertijd van een product?
De levertijd is twee tot vier werkdagen. Als wij het door u bestelde product niet op voorraad hebben, is de levertijd langer. Wij verzenden in de regel de bestellingen in de ochtend en zijn telefonisch bereikbaar op werkdagen van 10.00 tot 12.00 via 035-2031281. Mocht u twijfels hebben over of uw bestelling al is verzonden, dan kunt u een mail sturen onder vermelding van uw bestelnummer naar info@winkelvandenostalgie.nl. Wij versturen posstukken enkel via PostNL, belstukken worden verzonden via DPD.

Mijn bestelling is bedoeld voor een gelegenheid op korte termijn.  Kan ik verwachten dat deze op tijd binnen is?
Onze levertijd is twee tot vier werkdagen, maar indien een bestelling haast heeft, kunt u dat bij de opmerkingen aangeven. Wij proberen hier zo veel mogelijk rekening mee te houden. Mocht u vragen hebben, dan kunt u een mail sturen naar info@winkelvandenostalgie.nl of op werkdagen tussen 10.00 en 12.00 uur bellen met 035-2031281.

Ik wil graag een bestelling op een ander adres laten afleveren. Kan dat?
U kunt tijdens het bestelproces een apart afleveradres invullen, dat afwijkt van het factuuradres. De bestelling wordt dan naar het afleveradres verstuurd.

Ik wil graag een hele grote bestelling plaatsen, hebben jullie dat op voorraad en hoe is dat makkelijk te regelen?
Voor zakelijke klanten of grote bestellingen (vanaf 20 dvd’s) kunt u contact opnemen met de Winkel van de Nostalgie om na te kijken of de dvd’s op voorraad zijn en om de leveringsvoorwaarden te bespreken. Bij normale bestellingen van consumenten is dit niet nodig. In principe hebben wij onze gehele collectie op voorraad.


Retourneren

Herroeping en retouren
Conform artikel 6 van de Algemene Voorwaarden, heeft u een bedenktijd van 14 dagen na ontvangst van uw bestelling. U kunt het (onbeschadigde) artikel aan ons retourneren in de originele verpakking. Wij zullen dan het aankoopbedrag, inclusief de door u aan ons betaalde verzendkosten, z.s.m. aan u overmaken.

Kan ik een artikel retour sturen?

U kunt een artikel aan ons retour sturen mits de retourzending aan de volgende voorwaarden voldoet:
  • Binnen 14 dagen na ontvangst van het artikel is deze retour gezonden.
  • Het artikel verkeert in originele staat. Het artikel mag slechts gehanteerd en geïnspecteerd zijn zoals dit in een winkel zou mogen. Het artikel is alleen gebruikt of uitgepakt in de mate die nodig is om de aard, de kenmerken en de werking van het product vast te stellen.

Hoe stuur ik een artikel retour?
Indien u een artikel retour wilt sturen en u heeft een account bij de Winkel van de Nostalgie kan dit door het volgen van de volgende stappen:
  1. Log in met uw account.
  2. Klik op het kopje ´Mijn bestellingen´.
  3. Klik op de button ´Artikelen retourneren´ onderaan het bestelgegevens overzicht.
  4. U komt in een scherm waar u kunt aangeven welke artikelen u wilt retourneren, de reden van retour en een eventuele reactie.
Stuur ook een mail naar info@winkelvandenostalgie.nl onder vermelding van uw ordernummer. Wij laten u dan weten hoe u het artikel retour kunt sturen.

Indien u een artikel retour wilt sturen en u heeft geen account stuur dan een mail met uw bestelnummer en de gegevens van het artikel dat u retour wilt sturen naar: info@winkelvandenostalgie.nl.
 

Mijn bestelling is niet volledig of klopt niet, wat moet ik doen?
U kunt een mail sturen naar info@winkelvandenostalgie.nl onder vermelding van uw bestelnummer en uw klacht. Wij laten u dan weten hoe wij dit oplossen. 

Foutief geleverde producten kunnen kosteloos retour gestuurd worden. Wij zenden u het juiste artikel zo snel mogelijk na. Voeg alstublieft voor de duidelijkheid een briefje toe in de envelop met daarop uw naam, bestelnummer en klacht. 


Bestellen en betalen

Twitter

Facebook